Arde masa de câștig de grăsime

Cum se face recompunerea corpului (de mușchi și; de grăsime); Paleo-Fit

Cum se face recompunerea corpului? De obicei, asta caută toată lumea, dar o mulțime de oameni consideră că este imposibil, deoarece s-a spus de mult că a câștiga mușchi și a pierde grăsime sunt obiective opuse.

Creșteți mușchi ȘI pierdeți grăsime? În mod obișnuit, și pornind de la nevoia calorică de întreținere, pierderea de grăsime ar necesita un deficit caloric, adică să mănânci puțin mai puțin. Câștigarea mușchiului, pe de altă parte, ar necesita mai degrabă un surplus de calorii, mâncând puțin mai mult decât nevoia noastră de bază. Acest lucru ar însemna că a face ambele în același timp de-a lungul săptămânilor ar fi imposibil și acest lucru determină majoritatea practicienilor să urmeze cicluri de creștere musculară sau tăieturi, sau fiecare scop și este separat în timp.

De exemplu, 6 luni de câștig muscular și 2 luni de tăiere.

Cu toate acestea, studiile științifice din ultimii ani au arătat că recompunerea corpului este destul de posibilă pentru marea majoritate dintre noi, dar și că este obișnuită în rezultatele studiilor. Ce este recompunerea corpului? Deci, recompunerea corpului este capabilă să construiască masa musculară în timp, reducând în același timp grăsimea corporală.

Deci, dacă, de exemplu, câștigați 3 kilograme de mușchi în 4 luni în timp ce pierdeți 2 kilograme de grăsime, aceasta este o reconstrucție pozitivă a corpului.

Grăsime arzător câștig în greutate

Și pentru a ajunge acolo, este mai bine să fii începător. Inițial, toți avem relativ puțină masă musculară și mai mult sau mai puțină grăsime.

Posturi Populare Cel mai bun mod de a arde grăsimea stomacului 17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient, sfaturi pentru arderea grăsimilor Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei?

Așadar, toți începem suficient de departe de potențialul nostru maxim de uscăciune, avem grăsime de pierdut și potențialul nostru maxim de câștig muscular, ceea ce înseamnă că avem spațiu înainte de a fi cu adevărat musculoși. În această situație, chiar dacă mâncați mai puține calorii decât aveți nevoie, organismul are acces la o cantitate echitabilă de energie din grăsimi pe care o poate folosi pentru a sprijini creșterea musculară. Deci, puteți arde grăsimi și puteți câștiga mușchi în timp.

Acesta este motivul pentru care recompunerea corpului funcționează bine mai ales pentru începători, dar nu în toate cazurile.

Să analizăm mai atent cine va funcționa cel mai bine: Reapelare: pentru cine? În primul rând, îi avem pe cei care încep cu un fizic de tip Skinny Fat, adică cu puțină masă musculară și multă grăsime pe centura abdominală, aceasta este categoria la care am făcut parte.

Oamenii cu o genetică inițială destul de avantajoasă, cu o masă grasă relativ mică și o masă musculară mai dezvoltată în mod natural, este mai rară, dar există.

În cele din urmă, avem culturisti avansați, care, de exemplu, se întorc din accidentare și pot profita de memoria musculară pentru a câștiga mușchi foarte repede.

băuturi amestecate sănătoase pentru pierderea în greutate

Am intrat în această categorie în după operația pe umăr. În 3 luni, am reușit să pierd câteva kilograme de grăsime acumulate în timpul convalescenței și în același timp să reconstruiesc câteva kilograme de mușchi. Dacă vă încadrați într-una dintre aceste 4 categorii, atunci recompunerea corpului vă arde masa de câștig de grăsime oferi rezultate foarte bune.

Deci știu la ce vă întrebați, de ce ați detaliat fiecare categorie dacă trebuie doar să fiți începător?.

6 modalități de a crește masa musculară și de a slăbi din grăsime

Ei bine, pentru că fiecare dintre aceste categorii va trebui să adopte strategii dietetice diferite pentru a obține o recompunere corporală bună. Dar și pentru că unele categorii de începători și practicieni nu se află în situația ideală produse pentru slabire rapida recompunere.

pierde greutatea păstrați curbele

Aceste categorii, există două. Deoarece nu trebuie să piardă grăsime și să obțină foarte puțin, chiar dacă mănâncă mult, va fi mai bine dacă se concentrează pe câștigarea masei musculare cu o strategie bună de construire a mușchilor. A doua categorie sunt practicienii confirmați despre care am vorbit la început.

Chiar dacă unele studii arată că recompunerea corpului este posibilă chiar și la acest nivel, rezultatele tind să fie mult mai lente. Acesta este motivul pentru care această categorie răspunde mai bine la ciclurile de creștere în greutate cum poate un șofer de camion să piardă în greutate slăbiciune, decât la recompunerea treptată a corpului.

Acum că am văzut pentru cine, să vedem cum.

Cum se face recompunerea corpului? (+ mușchi și - grăsime)

Reapelare: cum? Trebuie îndeplinite 3 condiții. Prima condiție: sAntrenează-te suficient de tare și suficient de des. Am vorbit despre asta în videoclipurile mele recente, dar, în general, a face între 10 și 20 de seturi pe grupă musculară pe săptămână este ideal pentru un progres bun.

pierderea în greutate macro split femeie

De asemenea, aveți grijă să efectuați fiecare set aproape de eșecul muscular și creșteți treptat sarcinile de lucru la seturi de repetări.

A doua condiție este aportul de calorii calorii. De acolo, fiecare categorie de persoane va trebui să adopte o strategie diferită de alimente și calorii. Pentru SkinnyFats, obiectivul va fi acela de a viza un deficit caloric mic în comparație cu nevoile dvs.

Deși cardio sau aerobic nu sunt necesare pentru a genera arderea grăsimilor dacă urmați o dietă de tăiere, acestea vor fi cu siguranță capabile să accelereze acest proces. În plus față de beneficiile evidente pentru sănătate, formarea cardio poate, de asemenea: Păstrați metabolismul mai repede în timpul zilei, făcându-vă să ardeți și mai mult grăsime; Îmbunătățiți sensibilitatea la insulină, făcându-vă mai ușor conținutul de nutrienți ingerați în mușchii dvs. Cu toate acestea, deși scopul principal este de a arde grăsimea, este vital ca masa musculară maximă să fie menținută în timpul acestui proces. Acest lucru este esențial pentru a nu ajunge la faimosul fizic fals, după ce grăsimea dispare.

În acest fel, veți putea arde grăsimile treptat și acest mic deficit nu va pune o problemă în ceea ce privește câștigul muscular, deoarece rămâne minim. Același principiu se aplică și celor care se recuperează după rănire și doresc să se refacă la un nivel general bun.

Pierderea de grăsime vs. Câștig muscular

Memoria musculară va face posibilă redobândirea ușoară a mușchilor pierduți, iar micul deficit de calorii va elimina treptat grăsimea acumulată în timpul convalescenței. Pentru persoanele cu mai multe grăsimi, de această dată aveți o grăsime mult mai mobilizabilă, arde masa de câștig de grăsime cărei energie va putea susține creșterea musculară.

pierde în greutate obsesie de 80 de zile

Vom avea apoi o creștere musculară progresivă și o rată mai rapidă de pierdere a grăsimilor decât primele două categorii, deoarece ne putem permite. În acest fel, veți reduce la minimum creșterea grăsimii în beneficiul mușchilor, deoarece dacă câștigați g de grăsime pentru fiecare 6 sau 7 kilograme de mușchi în primul an, veți primi totuși o recompunere corporală bună, cu un procent mai mic de grăsime.

Antrenament cardio pentru a arde grasimea (si pentru a pastra masa musculara)

A treia și ultima condiție, aportul de proteine. Dar, având în vedere că anumite categorii de oameni vor urma un deficit caloric, este de preferat să se revizuiască această valoare puțin în sus, deoarece cine spune că deficitul caloric, spune, de asemenea, un pic mai mult catabolism proteic.

SkinnyFats, cu un deficit de calorii ușor, pot conta pe 2,2 în același mod ca și cele care ies din convalescență. De asemenea, te trimit înapoi la ultimul meu videoclip proteic pentru a afla mai multe despre subiect.

Asigurați-vă dieta de recompunere a corpului Pentru a vă realiza meniul ideal de recompunere, iată cum puteți face acest lucru, luând exemplul unui începător Skinny Fat, de exemplu, care are nevoie de kcal în ceea ce privește întreținerea și la o masă uscată de 65 kg.

Acesta va fi obiectivul nostru caloric pentru recompunere.

Pierdeți în mod eficient grăsimea corporală, Fat Loss Basics

Acum trebuie să umplem acele calorii cu grăsimi, carbohidrați și proteine. Pentru proteine, începeți de la valoarea pe care v-am dat-o chiar înainte, de exemplu aici, 2,2 gr pe kilogram de masă uscată pe zi.

  1. Antrenament cardio Pierderea de grăsime și creșterea mușchilor sunt două obiective populare de fitness - dar nu au prea multe în comun.
  2. Cum să scăpați în câteva zile
  3. Hipertrofie cu pierderi de grăsime. Cum sa transformi grasimea in masa musculara
  4. Grăsime arzător câștig în greutate |

Prin urmare, trebuie să umplem arde masa de câștig de grăsime de kcals cu lipide și carbohidrați. La fel ca lipidele, este de 9kcal pe gram, ceea ce ne oferă 62gr de lipide pe zi.

calculul pierderii de grăsimi corporale

Trebuie doar să umplem restul cu carbohidrați. Prin urmare, avem kcal de găsit în carbohidrați. Și, ca și carbohidrații, este calculat la 4 kcal pe gram, ceea ce ne face să fim gr de carbohidrați.

De aceea, dacă aveți nevoie de ajutor pentru a face acest calcul, puteți descărca gratuit fișa mea de practică. Vă va oferi masa uscată și valorile corecte, calorice, proteice, lipidice și carbohidrați în câteva clicuri.

Informațiiimportante