Pierdere în greutate deserturi prietenoase

Mergeți la deserturi prietenoase cu diabetul

Smoothies Slab-Slot pentru a include în dieta ta În acest articol: Apelul smoothie-urilor este că sunt o gustare sau masă ușor de făcut, hrănitoare, cu conținut scăzut de calorii și delicioase și pot satisface o poftă dulce.

pierdere în greutate deserturi prietenoase

Smoothies pot fi sau nu foarte nutritive, în funcție de ingredientele pe care le utilizați. Unele smoothie-uri cuprind cantități mari de grăsimi, zahăr și calorii suplimentare.

Prin urmare, este important să alegeți ingredientele cu înțelepciune dacă doriți ca smoothie-urile dvs. Creșteți valoarea nutrițională a smoothie-ului dvs.

pierdere în greutate deserturi prietenoase

Utilizarea diverselor fructe și legume, proteine, lactate sau alternative lactate sau fibre vă poate încărca smoothie-ul cu vitamine, minerale, antioxidanți și fitochimicale. Semințele de in măcinate pot fi un plus benefic pentru smoothie-ul dvs.

Smoothies Slab-Slot pentru a include în dieta ta

Un studiu a concluzionat că adăugarea semințelor de in la dieta dvs. Vitamine și minerale Fructele și legumele poartă o gamă variată de vitamine și minerale, care permit diferite funcții ale corpului, cum ar fi formarea oaselor și a țesutului pielii, imunitatea și repararea sau regenerarea celulelor.

pierdere în greutate deserturi prietenoase

Majoritatea alternativelor lactate sunt, de asemenea, întărite cu acești nutrienți. Fibra Conținutul cheie al smoothie-urilor ar trebui să fie fructele și legumele întregi.

Fructele și legumele sunt bogate în fibre solubile și insolubile. Fibrele insolubile adaugă volum în scaun, îmbunătățind astfel digestia.

Dieta Ketogenică - Adevărul despre pierderea în greutate fără carbohidrați 🍽 - GymBeam - FIT POINT

Fibrele solubile pot ajuta la încetinirea eliberării zahărului în sânge. Apă Smoothies sunt extrem de benefice ca agenți de hidratare, deoarece fructele și legumele au cantități considerabile de apă și minerale rehidratante.

Proteine Proteinele sunt elemente constitutive ale mai multor părți ale corpului, cum ar fi pielea, mușchii, celulele roșii din sânge, părul și osul.

Mic dejun sănătos pentru pierderea în greutate - rețetă pas cu pas cu o fotografie

Notă: Alte fructe și legume pot fi folosite în funcție de disponibilitate sau de preferința dvs. Smoothies ușor de realizat, sănătoase și delicioase Următoarele smoothie cu conținut scăzut de calorii sunt o sursă bună de fructe și legume și pot face parte dintr-o dietă echilibrată pentru controlul greutății. Acestea ar putea fi consumate zilnic sau de mai multe ori pe săptămână. Smoothie antioxidant de afine Afinele sunt pline de substanțe nutritive și sunt bogate în fibre, vitamine C și K și mangan.

Afinele sunt abundente în antioxidanți, antociani și alți polifenoli care pot juca un rol în prevenirea și gestionarea bolilor cronice. Ingrediente 6 uncii de iaurt grecesc cu afine cu conținut scăzut de 50 de zile pierdere în greutate înainte și după ½ cană cuburi de gheață 1 cană de afine proaspete sau congelate Lapte lactat sau fără lapte, în funcție de consistența dorită opțional Directii Puneți iaurt, cuburi de gheață și afine într-un blender.

Se amestecă la viteză mare pentru a obține o consistență lină. Dacă se dorește o consistență mai fină, adăugați lapte câteva linguri pe rând până când se atinge consistența preferată. Se transferă în pahare și se servește.

Alimentele te ajută să slăbești?

Se dorește cu afine suplimentare, dacă se dorește. Smoothie verde sănătos pentru inimă Avocado oferă grăsimi sănătoase pentru inimă, care ajută la suprimarea poftei de mâncare și, de asemenea, facilitează absorbția nutrienților.

pierdere în greutate deserturi prietenoase

Sunt, de asemenea, o sursă de fibre și multe vitamine și minerale. Potrivit studiilor, consumul regulat de avocado, ca parte a unei diete echilibrate, este asociat cu rate mai mici de obezitate și poate ajuta la prevenirea creșterii în greutate a persoanelor sănătoase în timp. Amestecați timp de aproximativ 1 minut sau până când se obține o consistență netedă.

ingrediente:

Se servește într-un pahar mare și se adaugă felie de mentă sau lămâie ca garnitură. Smoothie vegetal cu conținut scăzut de calorii Legumele sunt ingrediente nutritive pentru smoothie și pot fi adăugate în mai multe moduri. Spanacul este foarte scăzut în calorii și oferă mulți nutrienți. Spanacul conține, de asemenea, un compus numit tilacoid, care poate ajuta la reducerea foametei și la creșterea sațietății.

Creșteți valoarea nutrițională a smoothie-ului dvs.

Prin urmare, includerea lor în smoothie poate ajuta la pierderea în greutate. Țelina are proprietăți antidiabetice, hipolipidemice și hipotensive. Iată o rețetă pentru un smoothie vegetal cu conținut scăzut de calorii. Se amestecă până se omogenizează. Puteți adăuga apă sau gheață pentru a face smoothie mai subțire.

Evitați ispita cu aceste sfaturi

Se toarnă într-un pahar mare și se ornează cu o felie de castravete sau tulpină de țelină, dacă se dorește. Sfaturi suplimentare Dă fructelor și legumelor o clătire completă înainte de a le folosi.

Păstrați coaja pe fructe și legume pentru a crește conținutul de fibre al smoothie-ului. Utilizați fructe coapte pentru a extrage dulceața lor naturală maximă. Fructele congelate pot fi utilizate pentru a face un smoothie cu o consistență mai groasă, fără a afecta aroma. Tăiați sau tăiați fructele și legumele în bucăți mici, astfel încât blenderul să le poată prelucra ușor și rapid.

Consumați smoothie-urile cât sunt încă proaspete. Dacă sunt lăsate mult timp, pot schimba culoarea și, uneori, pot gusta. Smoothurile rămase pot fi păstrate în frigider până la 24 de ore.

2 Desert de evitat

Cu toate acestea, își pierd nutriția cu timpul și ar trebui consumate cel mai devreme. Puteți utiliza aparate mai mici, cum ar fi blenderele manuale, pentru a face smoothie-ul.

Cu toate acestea, abțineți-vă de la utilizarea storcătorului, deoarece acestea vor strecura doar sucul fructelor și legumelor, lăsând smoothie-ul dvs. Smoothies pot fi consumate și ca înlocuitor pentru deserturi.

Video: Cum am slabit 20 kg cu suc verde✅ 2021, Iunie

Le puteți servi în cantități mai mici, însoțite de mici bomboane întunecate opțional. În loc de semințe de in măcinate, puteți folosi semințe de chia înmuiate în apă. Cuvânt final Smoothies sunt un mod delicios și interesant de a include fructe și legume în dieta ta. Deși oferă diverse beneficii pentru sănătate, consumul excesiv poate avea câteva efecte negative, cum ar fi problemele gastro-intestinale.

De asemenea, pierdere în greutate deserturi prietenoase ridicat de zaharuri naturale sau adăugate în unele smoothie-uri poate contribui la probleme dentare sau probleme de pierdere în greutate deserturi prietenoase din sânge.

Prin urmare, este important să urmați rețetele cu conținut scăzut de calorii și să vă abțineți de la zaharuri adăugate pentru cel mai bun profil nutrițional.

Informațiiimportante