Pierde greutate tipul corpului ectomorph

Ectomorf, mezomorf sau endomorf: Ce tip de siluetă ai - ids-laboratories.ro
Forma corpului ne poate spune cateva lucruri despre noi.

Post navigation Pierde în greutate tip de corp ectomorf Hidratii de carbon ar trebui sa provina din fructe si legume incercati sa evitati alimentele bogate in carbohidrati, care sunt transformate in zahar și stocate sub forma de grasime. In zilele cu formare conditionata, reduceti raportul de carbohidrati.

Planuri de slabit in funcite de tipul de corp

Ce tipuri de corp au oamenii? Antrenament pentru tipul Ectomorf Fiind in mod natural mai flexibili si care castiga mai greu in greutate, ectomorfii pierde în greutate tip de corp ectomorf incurajati sa se concentreze pe formarea de rezistenta si pe antrenamentele de anduranta.

In scopul de a obtine rezistenta si masa, ectomorfii trebuie sa faca pauze mai lungi intre seturile de exercitii, folosind greutati mai mari cu mai putine repetari intre 4 si 8 fara a viza sistemul energetic de anduranta in timpul antrenamentului doar nu alergati la maraton si nici nu ati vrea sa va simti ca si cum ati face-o.

Exemplu de antrenament pentru tipul Ectomorf: 1a. Deadlift — 4 seturi a cate 5 repetari 1b. Dumbbell Bench Press — 4 seturi a cate 5 repetari 2a. Ținem legătura! Dumbbell Reverse Lunge — 3 seturi a cate 8 repetari pe fiecare parte 2b.

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?

Chin-Up — 3 seturi a cate to 8 repetari cat mai multe repetari posibile 3a. Goblet Squat — 3 seturi a cate 8 repetari 3b. Care sunt cele mai frecvente tipuri de corp? Strada de încoronare a pierderii în greutate Pierde in greutate nu ura De exemplu, faceti un set deadlift 1aurmat de repaus de 60 pana la 90 secunde, apoi un set Dumbbell Bench Press 1b.

pierde greutate tipul corpului ectomorph

Repaus 90 de secunde, apoi repetati acesta secventa din nou, de inca 3 ori 3 seturi. Ectomorf, endomorf şi mezomorf: caracteristici ale formei corpului Află în ce categorie te încadrezi: Endomorf — în această categorie intră persoanele care se îngraşă cu uşurinţă şi care slăbesc mai greu.

De regulă sunt persoane mai scunde, cu forme mai generoase. Ectomorf — această categorie este exact opusul endomorfilor.

pierde greutate tipul corpului ectomorph

In cele din urma, efectuati una sau doua seturi de exercitii la alegere nu doar cardio! Puteti face ceasta sesiune de trei ori pe saptamana, cu o zi de odihna intre sesiuni. Daca pierderea estimată a grăsimilor dnp tipul ectomorf, nu ar trebui sa faceti o multime de exercitii cardio de mare intensitate in zilele libere, dar puteti ramane activ si sa practicati activitati cu intensitate mica, cum ar fi mersul pe jos sau inotul.

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf? – Body-Art Wellness Club

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf? Miscarile compuse sunt foarte bune pentru ectomorfi, deoarece acestea maximizeaza timpul de antrenament, activand mai multe grupuri musculare odata. Nutritie pentru tipul Ectomorf Din moment ce ectomorfii au un metabolism natural rapid, acestia trebuie sa consume o cantitate adecvata de calorii si carbohidrati. Daca esti sedentar, inmulteste greutatea ta in kilograme cu 31 de calorii.

Ectomorf, mezomorf sau endomorf: Ce tip de siluetă ai

Daca vreti sa pierdeti in greutate, scade din acel pierde greutate tipul corpului ectomorph final se adaugă daca doriti sa luati in greutate.

Impartiti macronutrientii dvs. Eu ce tip de corp am? Ectomorfii pot simila carbohidratii mult mai bine si ar trebui sa consume o cantitate sufiecinta de carbohidrati de inalta calitate in fiecare zi, in scopul de a sprijini sesiunile intense de antrenamente.

Ectomorfii ar trebui, de asemenea, sa manance la fiecare doua -patru ore, adica portii mai mici, dar mai frecvente.

Antrenament pentru tipul Mezomorf Multi îl considera pe mezomorf " genetic binecuvantat ", deoarece, de obicei, castiga masa musculara mai repede decat ectomorfii si sunt capabili de a pierde grasime mai usor decat pierde în greutate tip de corp ectomorf.

Vei invata cum sa-ti identifici tipul de corp, incat partea genetica sa functioneze pentru tine ci nu impotriva ta. Fiecare dintre cele trei tipuri somatice au punctele lor favorabile dar unele au si puncte non-favorabile.

Eu ce tip de corp am ?

Si asa, trebuie sa iei fiecare parte forte sau slaba in considerare cand vine vorba de alimentatie si antrenament. Acum pierde greutate tipul corpului ectomorph trecem la culegerea de informatii despre tipurile somatice ale corpului, astfel incat sa pot spune exact cum va puteti imbunatatii rezultatele in materie de antrenament. Din acest motiv, mezomorfii vor dori sa se antreneze luand in calcul intreg spectru de performanta, concentrandu-se pe putere, marime si rezistenta.

Antrenamentele pentru mezomorfi ar trebui sa se bazeze pe rezistenta, printr-o schema de la 3 la 12 repetari care pot fi suplimentate cu intervale de mare intensitate cu accent pe cardio. In cele mai multe cazuri, cel mai bine functioneaza un coplex de exercitii pentru rezistenta, unul pentru hipertrofie si unul de anduranta. Mezomorfii trebuie sa fie atenti sa nu graviteze departe de la un capat al spectrului la altul.

  • Planuri de slabit in funcite de tipul de corp - MDLPL
  • Ectomorf, mezomorf sau endomorf: Ce tip de siluetă ai - ids-laboratories.ro
  • Slăbitul din greutate Vs.
  • Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?

Vor pierde masa musculara, daca acestia sunt prea concentrati asupra andurantei conditionate si vor castiga grasime in exces in cazul in care vor practica doar antrenamente grele de rezistenta. Exemplu de antrenament pentru tipul Mezomorf: 1a.

Deadlift — 3 seturi a cate 5 repetari 1b. Dumbbell Bench Press — 3 seturi a cate 5 repetari 2a. Reverse Lunge — 3 seturi a cate 8 repetari pe fiecare parte 2b. Locul unde mereu ai ceva de invatat despre sport! Chin-Up — 3 seturi a cate 8 repetari 3a.

pierde greutate tipul corpului ectomorph

Goblet Squat — 3 seturi a cate 6 to 10 repetari 3b. Inverted Row — 3 seturi a cate 6 to 10 repetari 3c. Eroare: Twitter nu a răspuns. Push-Up — 3 seturi a cate 6 to 10 repetari Pornind de la un bloc de exercitii cu accent pe rezistenta, finalizati seriile 1a si 1b, cu 60 pana la 90 de secunde de repaus intre exercitii si 90 pana la de secunde de repaus intre fiecare runda.

Informațiiimportante