Pierderea în greutate de rutină zilnică. Rutina zilnică pentru pierderea în greutate

pierderea în greutate de rutină zilnică

pierderea în greutate de rutină zilnică

Slăbiți prin această rutină zilnică de dimineață Începutul corect al zilei vă ajută să slăbiți și să reduceți foamea în același timp. Antrenamentul nu trebuie să fie deosebit de intens. Chiar și exercițiile fizice ușoare de dimineață vă pot schimba mentalitatea și obiceiurile alimentare pentru restul zilei.

pierderea în greutate de rutină zilnică

Exercițiile fizice dimineața pot duce la pierderea în greutate crescută în comparație cu exercițiile fizice efectuate mai târziu în cursul zilei, potrivit unui studiu realizat de cercetători de la Universitatea din Colorado. Studiul a fost publicat în revista în limba engleză "International Journal of Obesity".

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide

Pierdere mai mare în greutate din exercițiile de dimineață Majoritatea persoanelor în vârstă ar trebui să cunoască înțelepciunea: pasărea timpurie prinde viermele. Acest lucru pare a fi deosebit de adevărat și pentru exercițiile fizice legate de pierderea în greutate.

Potrivit rezultatelor studiului, exercițiul fizic dimineața poate avea ca rezultat o scădere semnificativ mai mare în greutate comparativ cu exercițiile fizice efectuate mai târziu în cursul zilei. În timpul anchetei, participanții au trecut printr-un program de instruire supravegheat de 10 luni.

Iată 7 aspecte importante prin care puteți pierde în greutate cu succes

În timpul acestei sesiuni, au fost încurajați să facă exerciții între orele și sau între și Pierdere mai mare în greutate prin exerciții fizice timpurii Rezultatele au arătat că, după zece luni, grupul care a exercitat mai devreme a pierdut semnificativ mai multă greutate decât grupul care a exercitat mai târziu.

Prin urmare, cercetătorii au ajuns la concluzia că momentul exercițiului poate fi important pentru reglarea greutății corporale.

  • Pierderea în greutate prin această rutină zilnică de dimineață - Practică medicală
  • Toate intervențiile chirurgicale privind pierderea în greutate

Ce activități s-au desfășurat? În timpul studiului, participanților li s-a cerut în primul rând să facă jogging sau să meargă pe o bandă de alergat, dar au existat și activități ocazionale alternante cum ar fi mersul cu bicicleta sau mersul în aer liber.

Ordinul alimentar - ce este?

Dacă sunteți interesat de o rutină de antrenament de dimineață, ar trebui să determinați mai întâi tipul de antrenament și este important ca antrenamentul să fie distractiv. De exemplu, dacă nu îți place să alergi, nu trebuie să începi să alergi.

  • Rutina zilnică a verii pentru cei care doresc să slăbească, Cum să slăbești rutina
  • Sharma de fusta de slăbire

În acest caz, ar trebui selectată o altă formare mai adecvată, subliniază cercetătorii. Ce este potrivit pentru un antrenament de dimineață? Dacă îți place exercițiul, pierderea în greutate de rutină zilnică vei distra mai mult și îți va îmbunătăți starea de spirit.

Cum să începi o rutină?

Acest lucru poate face o mare diferență, mai ales dacă începeți ziua în acest fel, a spus echipa de cercetare. De exemplu, plimbările, ciclismul, programele de fitness online cu greutăți gratuite, yoga și Pilates sunt potrivite pentru antrenamentele de dimineață.

pierderea în greutate de rutină zilnică

Mănâncă imediat după antrenament De asemenea, este important să vă mențineți corpul energizat după antrenament, astfel încât să nu vă simțiți înfometați toată ziua. După exerciții fizice, este perfect logic să luați o masă hrănitoare.

Cele Mai Bune și Eficiente Metode de Slăbit Rapid de Acasă | NutriFitUp

În mod ideal, ar trebui să conțină proteine, grăsimi sănătoase și carbohidrați complecși. Proteinele vă ajută să vă simțiți plini după ce vă exercitați mult timp și ajută la arderea mai multor calorii.

pierderea în greutate de rutină zilnică

Cu alte cuvinte, nu vei mânca la fel de mult pe măsură ce ziua progresează și vei slăbi mai ușor. Proteinele ajută la repararea mușchilor după ce au apărut lacrimi fine în fibre, de exemplu prin antrenament cu greutăți, și contribuie la construirea mușchilor. Aportul de aminoacizi este, de asemenea, important, astfel încât mușchii să fie corect reparați și construiți.

A face o plimbare de 30 de minute dimineața, urmată de o ceașcă de cafea și va ajuta grăsimea să pierdeți în greutate amestecate, este o modalitate excelentă de a începe ziua și, de asemenea, vă ajută să pierdeți în greutate.

O astfel de rutină de dimineață este, de asemenea, o condiție prealabilă bună pentru a mânca mese sănătoase și hrănitoare pe tot parcursul zilei.

pierderea în greutate de rutină zilnică

Informațiiimportante