Bosu pierdere în greutate mingea. Fresh articles

Ţintă - Glutei, quads, hamstrings și partea inferioară a spatelui.

Antrenament de slăbire după naștere cu mingea BOSU Este posibil să fi văzut mingea BOSU, dar până acum nu știai cum o poți folosi pentru a-ți atinge obiectivul prețuit - de a elimina kilogramele în plus câștigate în timpul sarcinii. Prin urmare, astăzi vă voi prezenta câteva exerciții extraordinare pentru a ajuta tinerele mame să-și recapete încrederea în sine. Ce este o minge BOSU? De aceea se poate face un număr mare de exerciții cu el. Mingea BOSU poate fi utilizată pentru antrenament cardio, forță, pentru a îmbunătăți flexibilitatea și echilibrul.

Păstrați-vă picioarele la lățimea umerilor, cu nucleul cuplat, cu genunchii ușor îndoiți și cu pieptul afară. Suprafața emisferică a bilei BOSU ar trebui să fie sus.

Cele mai bune 15 exerciții BOSU Ball pentru a îmbunătăți echilibrul și rezistența nucleului

Îndoiți ușor genunchii ca o pregătire pentru sărituri pe mingea BOSU. Salt în sus și aterizează pe suprafața emisferică a mingii BOSU.

Asigurați-vă că vă aflați în poziția ghemuită, că spatele este drept și că genunchii nu vă depășesc degetele de la picioare. Țineți această poziție pentru o clipă, apoi ridicați-vă și săriți înapoi pe podea.

bosu pierdere în greutate mingea

De îndată ce pământul tău pe podea, ghemuit-te. Seturi și reprezentanți - 3 seturi de 15 repetări [ Citit: Squats - Cum să faci Squats corect ] 4.

Related Content

Lunge Ţintă - Quads, hamstrings, viței și glute. Aceasta este poziția de plecare. Așezați piciorul drept deasupra mingii BOSU. Flexează ambele genunchi și coboară trunchiul astfel încât coapsele să fie perpendiculare pe tibie.

Ce este fitball?

Țineți această poziție pentru o clipă și apoi reveniți la poziția inițială. Puneți piciorul drept deasupra mingii BOSU. Flexează ambele genunchi, coboară trunchiul și aruncarea. Țineți această poziție pentru o clipă și apoi întoarceți-vă din nou în poziția inițială.

Bosu Ball Burpee

Faceți același lucru cu piciorul stâng pe mingea BOSU. Stați lângă mingea BOSU și puneți piciorul drept pe cupolă. Asigurați-vă că picioarele dvs. Acum, aruncați-vă spre dreapta, ridicați-vă și ridicați piciorul drept de pe cupola cu bile BOSU și așezați-l aproape de piciorul stâng. Din nou, așezați piciorul drept pe cupolă și aruncați. Întinderea flexorului de șold Youtube Ţintă - Flexori ai șoldului, hamstrings, adductori și glute. Așează piciorul stâng în spatele tău.

Îndepărtarea știfturilor

Așadar, acum, în esență, te apuci. Așezați coatele pe mingea BOSU și împingeți-vă nucleul în jos, astfel încât să vă aflați într-o lovitură profundă. Țineți această poziție timp de 10 secunde pentru a simți întinderea în interiorul coapselor, inghinelor și gluteilor. Eliberați întinderea și repetați cu piciorul stâng.

Seturi și reprezentanți - 1 set de 2 repetări Aceste exerciții vă vor ajuta să vă tonificați partea inferioară a corpului. Acum, să vorbim despre unul dintre cele mai problematice domenii - nucleul.

Ce este o minge BOSU și cum funcționează?

Hai să facem tonifiere! Crunch Ţintă - abdominale superioare, abdominale inferioare și spate.

Așezați palmele pe mingea BOSU și glisați fesele în jos, astfel încât șoldurile să fie aproape de marginea suprafeței plane, iar întregul spate să fie împotriva cupolei mingii.

Țineți genunchii flecați și picioarele bosu pierdere în greutate mingea pe podea. Asigurați-vă că partea superioară a spatelui NU este împotriva cupolei mingii. Așezați degetul bosu pierdere în greutate mingea pe spatele urechilor și susțineți-vă capul cu celelalte degete.

Pentru ce sunt cursurile de fitball??

Deschide brațele și menține-ți nucleul angajat. Inspirați și răsfoiți ridicându-vă partea superioară a corpului. Expirați în timp ce vă crăpați.

bosu pierdere în greutate mingea

Inspirați și reveniți la poziția inițială. Seturi și reprezentanți - 3 seturi de 15 repetări 7. Crunch Oblique Ţintă - Oblicuri, partea superioară a spatelui și abdominale.

Preț Bosu seamănă cu o minge de stabilitate care a fost tăiată la jumătate. Dispozitivul, care are o latură de cupolă și o parte plană, combină avantajele unei mingi de stabilitate și a unui antrenament de bord.

Nivel de dificultate - Intermediar Cum se face Așezați-vă pe partea dreaptă de suprafața cupolei. Asigurați-vă că părțile laterale ale șoldurilor sunt în partea inferioară a cupolei și partea laterală a pieptului în partea superioară a cupolei. Flexează-ți cotul drept și așează antebrațul drept pe mingea BOSU.

bosu pierdere în greutate mingea

Așezați degetele stângi pe ceafă și deschideți brațul stâng. Îndoiți puțin piciorul drept și susțineți-vă corpul inferior plasând partea interioară a piciorului stâng pe podea.

6 exerciții cu balul Bosu care aparțin în rutina dvs. săptămânală

Expirați și răsfoiți-vă. Inspirați și răsfoiți înapoi în poziția inițială. Seturi și reprezentanți - 3 seturi de 12 repetări 8. Scândură completă Ţintă - Abs, spate, glute și umeri.

wpssportsbar.com

Țineți mingea BOSU la margini așa cum se arată în imagine. Extindeți piciorul drept în spatele dvs. Extindeți piciorul stâng în spatele dvs.

Informațiiimportante