Îndepărtați grăsimea saturată din corp

îndepărtați grăsimea saturată din corp

Grasimea din alimente

Adresa de e-mail a destinatarului X Corpul uman are nevoie atat de grasimi saturate, cat si de grasimi nesaturate pentru a ramane sanatos. Grasimile nesaturate sunt clasificate, la randul lor, in doua tipuri: grasimi mononesaturate si grasimi polisaturate.

Grasimea din alimente Problemele de sanatate asociate grasimii din alimente sunt afectiunile metabolice precum diabet, guta si cresterea nivelului colesterolului. Riscul de hipertensiune, infarct miocardic, accident vascular, arterioscleroza, tromboza si boli articulare creste semnificativ odata cu cresterea in greutate.

Ce efecte au grasimile saturate si nesaturate asupra organismului nostru Grasimile nu trebuie si nu pot fi eliminate complet din alimentatie. O dieta sanatoase include atat grasimi saturate, cat si nesaturate. Acestea doua sunt procesate diferit in corp. Grasimile saturate sunt mai solide si au o structura chimica mai stransa.

îndepărtați grăsimea saturată din corp

Nu trebuie insa sa evitati total consumul de grasimi saturate, doar daca faceti acest lucru in urma sfatului medicului. Daca aveti predispozitie la boli arteriale, trebuie sa limitati, pe cat posibil, consumul de grasimi saturate. Este recomandat sa consumati o cantitate mai mare de grasimi nesaturate, in special Omega-3 si Omega Intelegerea modului de actiune al grasimilor saturate si nesaturate la nivelul organismului este inca in cercetare.

Grasimile saturate vs grasimile nesaturate Îndepărtați grăsimea saturată din corp Adresa de e-mail a destinatarului X Corpul uman are nevoie atat de grasimi saturate, cat si de grasimi nesaturate pentru a ramane sanatos. Grasimile nesaturate sunt clasificate, la randul lor, in doua tipuri: grasimi mononesaturate si grasimi polisaturate. Grăsimi vegetale VS grăsimi animale. Ce este mai util?

In prezent, cele mai multe asociatii de sanatate internationale importante recomanda limitarea consumului de grasimi saturate, pentru a mentine sanatatea cardiovasculara. Care sunt alimentele care contin grasimi saturate si grasimi nesaturate Grasimile saturate se gasesc cu precadere in alimentele ambalate, pentru a le conserva, precum si in multe produse de origine animala îndepărtați grăsimea saturată din corp, oua, fructe de mare.

Cele mai multe grasimi saturate sunt de origine animala si se gasesc in lapte, unt, inghetata, carne rosie si de pasare, ulei de cocos si de palmier.

Grasimile nesaturate se gasesc in special in uleiurile vegetale de exemplu, in cel de maslinenuci si unt de arahide, avocado si peste. Este important sa stim ca multe alimente reprezinta o combinatie intre grasimile saturate si cele nesaturate.

Îndepărtați grăsimea saturată din corp

De exemplu, o portie de paste poate contine ulei de masline grasimi nesaturate si branza grasimi saturate. In plus, pastele contin, de asemenea, o cantitate mica atat de grasimi saturate, cat si de grasimi nesaturate.

Cum ardem grasimea din jurul taliei Îndepărtați grăsimea saturată din corp Conținutul Adresa de e-mail a destinatarului X Corpul uman are nevoie atat de grasimi saturate, cat si de grasimi nesaturate pentru a ramane sanatos. Combinând aceste produse între ele, puteți găti mâncăruri delicioase care vă vor ajuta să îndepărtați grăsimea din abdomen și veți pierde greutatea acasă. Meniu pentru a scăpa de grăsime În plus față de includerea în alimentația alimentelor recomandate, trebuie să respectați și principiile nutriției fracționare - mâncați alimente în porții mici, la fiecare ore. Grasimile nesaturate sunt clasificate, la randul lor, in doua tipuri: grasimi mononesaturate si grasimi polisaturate.

Sfatul specialistului Este recomandat sa evitati, cat mai mult posibil, uleiurile pentru gatit bogate in grasimi saturate, precum uleiul de palmier sau cel de cocos. Incercati, in schimb, sa folositi ulei de masline sau de samburi de struguri la gatit.

îndepărtați grăsimea saturată din corp

Cititi intotdeauna etichetele produselor pe care le cumparati. De asemenea, puteti incerca sa inlocuiti produsele lactate cu lapte de soia sau de migdale. Atunci cand gatiti carnea, indepartati pielitele si alte grasimi vizibile. Roxana Mateescu Medic rezident geriatrie si gerontologie Nota pentru articolul «Grasimile saturate vs grasimile nesaturate»

îndepărtați grăsimea saturată din corp

Informațiiimportante