Toate branul ajută să piardă în greutate, Bran pentru pierderea în greutate

9 cereale bogate în vitamina B12 pe care ar trebui să le includeți în dieta dumneavoastră

Îmi pierd în greutate în piept și a feței și burta plină

Bacsis În timp ce mulți dintre noi se luptă să decidă dacă ar trebui să tăiem complet carbohidrații sau să mâncăm în funcție de ceas, un lucru care este aproape garantat, indiferent de planul de dietă pe care îl urmăm: nu primim suficiente fibre nici măcar aproape. Aproximativ 5 la sută dintre americani îndeplinesc cantitatea zilnică recomandată ADR de fibre - 25 până la 38 de grame - majoritatea dintre noi umplând aproximativ 16 grame pe zi, potrivit cercetărilor din în American Journal of Lifestyle Medicine.

pierde în greutate 5kg în 7 zile dieta disociata irina reisler

Alții care mănâncă carbohidrați se bazează adesea pe carbohidrați rafinați pentru a-și întreține, în care cea mai mare parte a fibrelor este dezbrăcată". Cea mai bună mâncare de mâncat pentru mai multă fibră Există o mulțime de alimente care oferă cantități bune de fibre, dar una dintre cele mai bune este tărâțele de grâu.

Iar ultimul aliment bogat în fibre, potrivit lui Zuckerbrot, este biscuiții de grâu-tărâțe.

Doar două biscuiți pot umple acele goluri de fibre, oferind 8 grame - și adăugarea a 8 grame de fibre în ziua ta înseamnă că vei primi cu 50 la sută mai mult decât consumă zilnic americanul tipic. Sunt naturale, cu conținut scăzut de carbohidrați și printre cele mai bogate în fibre de pe piață. Puteți avea patru crackers pentru aceeași cantitate de calorii ca o felie.

Bran pentru pierderea în greutate a vă ajuta să piardă în greutate, dacă

Obțineți suficientă fibră? Urmăriți fără efort macro-urile carbohidrați, cum ar fi fibrele incluse!

cofeina și pierderea de grăsimi condiții care cauzează incapacitatea de a pierde în greutate

Descărcați acum pentru a vă regla dieta astăzi. Dar opțiunile dvs. În plus față de GG, obțineți jumătate din fibrele fixe la o singură masă sau gustare cu aceste alimente consistente.

Obțineți 50% mai multă fibră consumând acest lucru în fiecare zi

Cumpar-o: Amazon. De ce mâncați mai multe fibre?

pierderea în greutate kevin ultra burn burn burner

Foamea, nivelurile de energie și digestia sunt toate direct afectate de cantitatea de fibre pe care o consumi. Fibra este partea cu zero calorii a alimentelor pe bază de plante pe care enzimele organismului nu le pot descompune complet și, prin urmare, trece prin organism toate branul ajută să piardă în greutate.

Și consumul suficient din acesta a fost legat de un risc mai scăzut de cancer de sân și de colon, boli de inimă și diabet de tip 2, potrivit Harvard T. Școala de sănătate publică Chan. Există două tipuri de fibre: solubile și insolubile.

  • Utilizarea de cereale alimente coajă sau tărâțe de măcinat, adăugați la dieta ta este o mare cantitate de vitamine, oligoelemente și, desigur, fibre, reglementarea intestine, scapa de toxine și creează un sentiment de sațietate.
  • Raportul macronutrient pentru pierderea de grăsimi corporale

Acționează ca un burete, umflându-se în stomac și absorbind grăsimile și caloriile", spune Zuckerbrot. Se adaugă volum în scaun și ajută alimentele să treacă mai repede prin stomac și intestine.

Cadouri și sfaturi

Poate susține nivelul de colesterol sănătos: Fibrele solubile pot ajuta la scăderea nivelului de colesterol, conform Harvard T. Legat de sănătatea intestinală bună: Fibra este un prebiotic care joacă un rol fundamental în sănătatea intestinului. Consultați 10 ingrediente prebiotice pentru a le adăuga în meniu.

anvelopă flipping arde grăsime pierderea în greutate în insuficiența renală

Bacsis Pentru a înscrie toate acele victorii ale sănătății și pentru a evita orice probleme de stomac cum ar fi constipația sau diareeacel mai bine este să obțineți fibre dintr-un amestec de fibre solubile și insolubile și să beți multă apă împreună cu aceasta.

Informațiiimportante