Clientii IDS pot opta pentru utilizarea unui card de fidelitate valabil in toate locatiile membre ale grupului.

Cardul de fidelitate IDS este transmisibil. Falsificarea oricarui card se pedepseste conform legilor.

Cardul de fidelitate IDS este disponibil pe loc pacientilor in toate locatiile IDS, in schimbul completarii si semnarii formularului de inscriere in programul de fidelitate IDS. In cazul completarii formularului online, cardul de fidelitate se primeste prin posta, la adresa indicata in formular, in termen de maxim 15 zile lucratoare.

MECANISMUL PROGRAMULUI

  • Cardul de fidelitate IDS se utilizeaza pentru accesul la un discount direct de 5% pentru toate analizele oferite de IDS, inclusiv pentru analizele decontate de Casele de Asigurari de Sanatate, a caror lista poate fi gasita pe site-ul nostru
  • In cazul in care pacientul opteaza pentru o promotie IDS sau pentru o reducere speciala de pret oferita de IDS, posesorul de card beneficiaza numai de promotia sau reducerea respectiva si nu mai beneficiaza de discountul direct de 5%.
  • In plus, posesorii de card de fidelitate beneficiaza de reduceri directe la serviciile partenerilor din programul de fidelitate IDS (Centrul Medical Sphera).
  • Participantul poate beneficia de discount direct in locatiile IDS, la categoriile de produse selectate. Procentul discountului poate fi modificat de Organizator periodic si va fi comunicat in regulamentul actualizat pe site-ul nostru.
  • Posesorul de card care, inainte de efectuarea platii aferente analizelor comandate, nu preda cardul pentru scanare, nu va putea beneficia de aceste discounturi. Cardul nu permite oferirea discountului ulterior momentului cumparaturii.

UTILIZAREA CARDULUI DE FIDELITATE IDS

Cardul de fidelitate IDS este transmisibil, cu conditia ca orice utilizator al cardului sa isi comunice datele de inregistrare, urmand ca acestea sa fie stocate pentru orice utilizare ulterioara a cardului.

  • Pentru a beneficia de discounturi, clientul va trebui sa anunte de la inceput, inainte ca personalul de la receptie sa inceapa introducerea analizelor in casa de marcat fiscala, ca este posesor de card de fidelitate IDS si sa prezinte cardul personalului de la receptie. Cardul va fi trecut prin cititorul de cod de bare, moment in care personalul de la receptie va avea acces la informatii privind datele de indentificare ale clientului si discounturile oferite pentru produsele achizitionate. Pe bonul de casa va fi tiparita reducerea aplicata la valoare atotala a bonului.
  • Sistemul este centralizat si cuprinde toate centrele IDS din tara, precum si locatiile partenerilor selectati in programul de fidelitate.
  • De asemenea, accesul la discounturi este posibil in oricare dintre centrele IDS, cu exceptia promotiilor speciale care se desfasoara doar in anumite locatii.

CARDURILE NEFOLOSITE, DETERIORATE, PIERDUTE SAU FURATE

  • IDS îsi rezerva dreptul de a anula orice card de fidelitate dupa o perioada de 24 luni de neutilizare sau care a fost folosit încalcându-se oricare dintre prevederile prezentului regulament sau ale dispozitiilor legale. Cardurile, odata anulate, nu vor mai fi reactivate. Posesorul cardului de fidelitate respectiv va pierde, de asemenea, dreptul de a beneficia de punctele acumulate pe cardul anulat si orice alte beneficii atasate cardului de fidelitate respectiv, însa va putea solicita emiterea unui nou card de fidelitate, completând un nou formular de înscriere.
  • Daca un card IDS s-a deteriorat, a fost furat sau pierdut, trebuie anuntat in maxim 48 de ore la linia cu acces gratuit TeleAcces0800.080.IDS (437) – relatii cu clientii. In caz contrar, clientul isi asuma orice utilizare ilegala a cardului pierdut, inclusiv folosirea punctelor acumulate pana in acel moment. Odata cu instiintarea, se vor comunica numele, adresa si celelalte date de identificare ale posesorului de card. Participantul care isi pierde cardul sau ii este furat are dreptul la un nou card. In perioada de inlocuire a cardului nu este posibila acumularea de puncte sau utilizarea acestora la plata altor produse si nici accesul la discounturile oferite pentru produse.
  • In cazul cardurilor deteriorate, pierdute sau furate, punctele deja existente sunt transferate pe noul card. Primirea noului card se face in termen de maxim 15 zile lucratoare de la anuntarea pierderii sau furtului.

FUNCTIONAREA SERVICIULUI DE RELATII CU CLIENTII

Posesorii de card de fidelitate IDS pot obtine informatii referitoare la functionarea programului de loialitate si folosirea cardului apeland Serviciul Clienti la numarul de telefon 0800.080.IDS(437) (TeleAcces gratuit). Tot la acest numar, titularul cardului va anunta fara intarziere, orice schimbare a informatiilor personale, inclusiv modificarile de adresa si, de asemenea, va anunta pierderea, furtul sau deteriorarea cardului de fidelitate. In scopul protejarii datelor personale ale participantilor la programul de fidelitate, serviciul clienti va solicita anumite informatii pentru a stabili identitatea clientului. Daca operatorul de la serviciul clienti nu a stabilit in mod corespunzator identitatea clientului, el este indreptatit sa refuze furnizarea de informatii.

PROTECTIA DATELOR PERSONALE

  • Prin semnarea formularului de inscriere, participantul isi exprima consimtamantul expres pentru inscrierea datelor cu caracter personal in baza de date a companiei SC IDS Laboratories SRL, precum si pentru prelucrarea acestor date in scopul acordarii de beneficii conform politicii IDS, pentru actiuni de marketing direct, inclusiv pentru a primi materiale informative de la IDS si partenerii din program.
  • Prelucrarea datelor cu caracter personal se va face de catre compania SC IDS Laboratories SRL in conformitate cu dispozitiile Legii677/2001[1] pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, notificarea prelucrarii acestor date fiind inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub nr.4205 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal[2]. IDS poate transmite aceste date tertilor in conditii de stricta confidentialitate, in scopul prevazut in prezentul Regulament.
  • Participantul are drept de acces la date, dreptul de interventie si dreptul de opozitie asupra datelor personale, aceste drepturi putand fi exercitate in conformitate cu dispozitiile art.13, 14, 15 din Legea 677/2001. Astfel, orice persoana isi poate exercita drepturile enumerate anterior prin transmiterea unei cereri catre SC IDS Laboratories SRL, intocmita in forma scrisa, datata si semnata, cerere in care se vor mentiona datele de identificarea ale persoanei in cauza, inclusiv adresa de corespondenta, precum si datele asupra carora se solicita interventia, motivul justificat si modul de interventie. De asemenea, persoana ale carei date sunt prelucrate, are dreptul sa solicite, fara nici o justificare, in mod gratuit, in scris, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, datata si semnata, ca datele cu caracter personal sa nu fie prelucrate de SC IDS Laboratories SRL in scop de marketing direct. IDS, in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea solicitarii, conform celor mentionate anterior, va comunica in scris informatiile solicitate si, daca este cazul, masurile luate.